Sunday, 16 December 2012

Alhamdulillah ke KPM Seri Iskandar :')

Permohonan anda untuk program SPC 2013 berjaya...


Syukur Alhamdulillah, Allah makbulkan jugak permohonan aku untuk ke sana..Aku memang dari dulu lagi nak sangat kos ni "Business Marketing" ntah aku dapat rasakan jiwa aku memang sebati dengan dunia perniagaan..cuma malas dengan rajin je..


Tambah pulak kos yg aku dapat ni ada advantage, sebab aku ambil Higher National Diploma, kire macam lebih mendalam la belajar kos ni berbanding dengan diploma biasa..




Tapi...



Tengah aku sibuk gembira2 ni, aku pun sedih jugak sebab bukan ramai yang dapat SPC ni dalam batch aku..Ramai jugak yang tak berpeluang macam aku..Mungkin Allah dah rancang yang lebih baik untuk diorang..Rezeki Allah takde siapa yang tahu..Dan mungkin ni peluang terbaik aku yang patut aku ambil, untuk merealisasikan impian aku untuk ke luar negara..Insyaallah..Sebab, kalau aku berjaya kekalkan pointer 3.5 ke atas selama 6 sem dekat KPM ni, insyaAllah tawaran ke Australia/UK/US sedang menunggu..Mudah-mudahan Allah kabulkan hajat yang telah lama aku pndam ni..AMIN...



BTW, hari ni aku nak kongsi berita gembira....Finally setelah kali ke-2 repeat ujian statik aku akhirnya berjaya ! YEY ! dapa 48/50..ok la kan..hehe..And aku rase tak sabar gile2 nak bawak kereta sendiri..Harap2 abah bagi 'Naza Sutra' bila dapat lesen nanti..takpelah compact tu comel..haha.. =.=' tapi lepas result SPM keluar la (9A+ 1000x) aminnnnnnn...




okelah, esok aku nak kena settlekan medikal check up dengan akaun bank rakyat pulak...nanti ade masa aku tulis lagi..k bai.

6 comments:

ahsfantasy24 said...

all the best dear :)

Hasanah said...

thanks :))

Nur Dalilah Musa said...

salam..ehh awk..sme ek..ada geng..sy dpt hnd business (marketing) kt kpm si gak..salam perkenalan..eheh..hope see u later..

Nur Dalilah Musa said...

salam..ek awak..salam perkenalan..actually sy dpt hnd in business (marketing) gak kt kpm si..hope 2 see u later k..

Anonymous said...

ZATY PULAK AKAN MASUK JULAI NI , KIRA AKAK BAKAL SENIOR ZATY LAH , CUMA ZATY BISNES IT :)

Nurul Hasanah said...

hai Zaty ! :) selamat datang ke KPM. Untung terima KPM ni. Saya sebaya je dgn awk. Bukan senior, umur pun baru 18. :)